polònia

hola polònesos que tots avui veureu Polònia estic aquí per fer-us un avanç gratuït del pròxim Polònia:

POLÒNIA DESCOBREIX QUE EL CONSELLER CASTELLS ESTÀ POSSEÏT PER GOLLUM

Com si fos un personatge de El senyor dels Anells, el conseller Castells custodia la clau de la caixa forta de la Generalitat. Però el Gollum reencarnat té un problema: a la caixa no hi ha ni cinc


ZP ES FA L'HOMENET AMB ELS BANQUERS

Zapatero reuneix els grans banquers espanyols i monta amb ells un número espectacular que fins i tot espanta els periodistes

MONZÓ ES TROBA AMB EL SEU DOBLE

L'autèntic Quim Monzó protagonitza, amb el seu imitador, un frenètic cara a cara


MOLINA PARLA DEL TEMPS EN UN ASCENSOR

De què parla la gent quan es troba a l'ascensor? Del temps! Per això Tomàs Molina decideix explicar les properes incidències meteorològiques des de dins d'un d'aquests artilugis

Això, i moltes coses més, a POLÒNIA

Dijous 12 de febrer, a TV3 a les 22:10





1 comentarios:

Admin ha dit...

Hola. M'agradaria que em diesis el teu e-mail de GMAIL.

Envia'm algo al meu perquè s'em quedi gravada la teva adressa:

comasblog@gmail.com